تنها راه برد از آرژانتین

فقط با این راه بروپچ تیم ملی میتونن ببرن ارژانتینو. .....تازشم فکر هم کنم نتونن مساوی به زور،،،، اصن شما ها بگید میشه؟.... نه میشه مردم؟
+ نوشته شده در جمعه سیزدهم دی ۱۳۹۲ ساعت 22:48 توسط عباس
|

فقط با این راه بروپچ تیم ملی میتونن ببرن ارژانتینو. .....تازشم فکر هم کنم نتونن مساوی به زور،،،، اصن شما ها بگید میشه؟.... نه میشه مردم؟
اول باید یگم بسیاری از شکست های زندگیم